28 Kasım 2010 Pazar

SAYIN BAKAN VE İYİ DOKTORA İTHAF

Sanal alemde gezinirken arıcılığın söz konusu olduğu yerlerde ismine sık rastlanan bir arıcının formuna rast geldim.Formu şeyle bir gezdikten sonra birkaç isimin ön plana çıktığı özellikle ikisinin marka olduğunu bildiğim bir form olduğunu görünce üstatların ilminden istifade için üye olmaya karar verdim.Üye formunu doldurduktan yarım saat sonra siteye girişimin yasaklandığını gördüm. Bir teknik arıza olsa gerek diyerek bir başka kanaldan formun bir numarasına bir mesaj yazdım. İkinci mail adresimle yenden form doldurdum sonucu beklemeye başladım.
Ertesi gün sabah saatlerinde telefonum çaldı.Arayan Gebze’de n formun bir numarası.Hakkımda araştırma yaptığını telefonumu da bu araştırmalar neticesinde bulduğunu söyledikten sonra form konuları ve arıcılık gündemi ile ilgili 50 dakikalık bir görüşmemiz oldu.Görüşme esnasında tanınan bir çok arıcı hakkındaki düşüncelerini de aktardı. Hiç birisine müsbet yaklaşmıyor hepsi tu kaka idi.Hiç iyi arıcı yoktu. Hepsi kusurlu ve ayıplı idi.Bütün bunları çok ilginç bulmakla birlikte o onun düşüncesi.Kimsenin ne düşündüğüne ve nasıl düşüneceğine biz karar vermeyeceğimize göre kendisi bilir dedik.Ama usta bir arıcıyla konuşmanın ,arıcılık dünyasıyla ilgili bilgiler edinmenin verdiği sürüruyla birlikte bazı yönlerden de faydalı bulduğum mülakatın ardından forma üyeliğimiz gerçekleşti.
Müsait ilk fırsatımızda bazı paylaşımlarda bulundum. Ertesi gün tatildi.Akşamki paylaşımlarımıza verilen cevaplara cevaplar yazdıktan sonra forma çeşni katmak, zayıf olan muhtevayı zenginleştirmek düşüncesiyle peş beşe yirmi kadar konu açıp paylaşımlarda bulundum.Hiç planlamadığım halde apiterapi yönü ağırlıkta olan paylaşımlarda bulunmuşum.Polen ve propolis ile ilgili arşivimde saklı olan bilgileri sunmam sitenin muteber doktorunu harekete geçirdi, muhalif bir yazı ekledi. Ben eklediğim makalenin bilimsel kaynaklarını ekledim. Bir baktım dr yazımı sildi.Peşinden siteye girişim engellendi.
Teknik arızamı yoksa gerçek mi olduğunu anlamak için “bir numaraya” telefon açtım. Baktım kendince haklı nedenlerini sıralıyor dinledim görüşlerine saygı duyduğumu ama katılmadığımı ifade ettikten sonra vedalaşarak telefonu kapattık.
Bu gün sitelerine ziyaretçi olarak girdiğimde isim vermemiş ama bana göndermelerde bulunarak “ gündemde kalmak düşüncesiyle “peş peşe kopyala yapıştır cinsinden paylaşımlarda bulunduğumu belirtmiş.
Mü’min hüsn-ü zanna memurdur.Su-izan inancımızda haramdır.Niyetimizi telefon görüşmemizde belirtmemize rağmen ısrarla düşünmediğimiz bir konuda itham etmesini yakışıksız bulduğumu , kendisine uzatılan dost elini yumruk sanan bir bir karakterden ancak bu tür bir yaklaşım beklenilebileceğini ifade etmeden geçemeyeceğim.
Erdal ODABAŞ’IN REKLAMA DA GÜNDEMDE KALMAYA DA HİÇ İHTİYACI YOKTUR.
Ne iyi doktor ne de sayın bakan nereden bilecekler ki ben bir ulusal bir gazetede her gün istisnasız kültürel faaliyetlerde bulunuyorum.Ciddi mesleki dergilerde sayısını hatırlamadığım kadar makale ve bulmacalarım yayınlanmış.Ulusal bir yarışmada üçüncü olarak makale dalında ödül kazanmışım.Üç tane kitabım Türkiye’nin en köklü yayın evi tarafından basılmış.Mahalli basındaki çalışmalarımız dan söz etmeye bile gerek yok.

Elhamdulillah, iki senedir ortalama 30 kovanımın balını Eylül ayında bitirmekteyim.Temmuzda hasat yap, Eylülde yok sat kaç tane arıcı bunu gerçekleştirebilir ki?Daha şimdiden 2011 yılı balları için 17 kişi sim ve telefon bırakmış.
Ne zorum var ki senin 350 üyesi olan birçoğu d a üye olmaktan başka bir şey yapmamış formunda gündemde kalmaya çalışacağım. Benim 14 Temmuz 2010 da kurulan fecebook’taki gurubumda bile senin sitenin iki misli üyesi var. Muhtevası senin formuna beş basar.İki tane blogum bir tane web sitem var,her gün yüzlerce ziyaretçi çekiyorum.
Benimle olan 24 saatlik münasebetinizden anladım ki sizi terk edenler boşunu terk etmemişler.Elinizdeki karayı sağa sola sürüp duruyorsunuz ama bu arada ellerinize de dikkat ediniz.

Hiç yorum yok: